Reviews

★★★★★

“Uitstekende service, ik ben erg blij met mijn kapsel.”

Chanthel

★★★★☆

“Weer perfect kapsel!de sfeer was goed en Laura perfect!”

rian

★★★★☆

“Aardige Medewerker goed geholpen”

Tao

★★★★★

“Nog nooit ontevreden bij Fred naar buiten gegaan in ruim 28 jaar. Kundige kappers, goede sfeer. Gewoon erg goed”

Ronald Heerema

★★★★★

“Super goede kapsalon waar zeer kundig personeel werkt die luisteren naar de wensen van de klant en geven ook zeer kundig advies”

miranda

★★★★★

“Fred is een lieve man die het vak uitstekend uitvoert en ik ben zeer tevreden”

brekelmans

★★★★★

“Zoals altijd gezellige sfeer in de salon, goede behandeling en ging weer helemaal tevreden naar huis!”

toy

★★★★★

“Fantastische ervaring gehad en mooi geknipt! ik kom zeker terug!”

Isa

★★★★★

“Een heerlijke plek voor een moment voor jezelf. Vakkundig personeel.”

Jolanda

★★★★☆

“Goed”

Frank